Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2007 10:54 - ~*:.SmQx SmQx SmQx.:*~
Автор: starscheta Категория: Забавление   
Прочетен: 892 Коментари: 0 Гласове:
0



Блондинка излиза от залата, където се е състоял писмен изпит по история. Вижда свой колега и го пита:
- Какво написа?
Колегата й отговаря:
- Нищо.
Блондинката въздъхва:
- Их, дано не си помислят, че сме преписвали!
image
Трима дебели германци били в България.Искали да научат бълг.език.Отишли на пазар и чули едни деца да им викат ТРИМА ДЕБЕЛИ ГЕРМАНЦИ.......Те научили това!На другия ден пак отишли на пазар там чули ЗА ДВА ПАКЕТА СЕМКИ..... И това научили!Били на кино и там чули РАЗ,ДВА,ТРИ БУМ В СТЕНАТА!!!И това научили.Имало мач и чули някви да викат УРА УРА УРА!!!И това научили!!След няколко дена видели една умряла жена на улицата!Полицая ги питал:Кой уби тази жена?-те му отговорили.ТРИМА ДЕБЕЛИ ГЕРМАНЦИ,ТРИМА ДЕБЕЛИ ГЕРМАНЦИ!!За какво я убихте?ЗА ДВА ПАКЕТЯА СЕМКИ,ЗА ДВА ПАКЕТА СЕМКИ!!Полицаят ги пита:Как я убихте?РАЗ,ДВА,ТРИ БУМ В СТЕНАТА!!!Полицаят им вика:Отивате в затвора!!УРА,УРА,УРА!!!!!

image
Двама приятели си говорят:
- Писна ми вече от тая моя тъща, не знам какво да правя...
- Направи и гаден номер, да и дойде акъла.
- Абе направих - пуснах обява във вестника: "Предлагам секс услуги - ЕВТИНО!" и дадох нейния телефон.
- И какво?
- Ми предлага гадината...
image
Купил си Вълчо мотор. Още на първия ден в гората решил да се изфука. Видял заека и му казал:
-Зайо, айде да се возим!
-Добре бе Вълчо.
Качили се те на мотора и вълка запалил и тръгнали с бясна скорост по горската пътечка. Вълкът вдигнал 100 км в час и пита:
-Зайо, напика ли се от страх бе?
-Не бе, не бе!
Вдига вълкът 200 км в час.
-Напика ли са бе?
-Абе много бавно караш бе!-казал зайо.
Вдига вълка 300 км в час.
-Напика ли са бее?
-Неее.
-Е ся ше са насереш кат ти кажа че нямам спирачки!
image
В класа на Иванчо дошла нова учителка. Имали урок за растенията и учителката нарисувала краставица на дъската.
Иванчо е изхилил гадно:
- Я, госпожата нарисува кур!
Целият клас избухнал в кикот. Възмутена учителката изтичала да се оплаче на директора.
Директорът влетял разярен в класната стая.
- Пак ли вие, бе хулигани, всичките ще ви изключа! И кое говедо от вас нарусува тоя кур на дъската?
image
Двама наркомани си говорят:
-Виж там!
-Къде?
-Виж там!
-Къде?
-Виж там!
-Какво да видя?
-Къде?
image
Вървяла си Червената Шапчица през гората. Среща я Вълчо и й казва:
- Червена Шапчице, сваляй гащичките !
- Хе-хе-хе! Кумчо Вълчо си мисли, че ще му станат.
image
Един поп пътува със самолет. Стигат на 1000 метра, той си поръчва водка. 2000 метра - той пак водка. На 3000 метра - водка. Стигат 5000 метра и той поръчва минерална вода с обяснението "Шефа е наблизо...".

image

Иванчо:
- Марийке, имам нещо, което колкото повече го бараш, толкова по-голямо става!
Марийка:
- Знам Иванчо. И аз имам бримка на чорапа.
image
В лудницата.Върви пациент и тегли след себе си завързана на връвчица джапанка.Среща го доктора и го пита:
-Какво е това кученце, което водиш?
Пациента:
-Това не е кученце това е джапанка.
Доктора отминава и си мисли - браво на мен излекувал съм го.Пациента се обръща към джапанката и казва:
-Видя ли Пухчо, как го измамихме хи-хи-хи
image
Блондинка отива на преглед при гинеколог.
- Докторе, бременна съм в трети месец, а нямам корем...
Докторът:
- Портокали ядете ли?
- Не, а трябва ли?
- Трябва!
След три месеца, блондинката отново е на преглед.
- Докторе, вече съм в шести месец, а още нямам корем.
- Банани ядете ли?
- Не, а трябва ли?
- Трябва!
След три месеца, блондинката пак е на преглед.
- Докторе, вече ще раждам, а корем нямам...
- Абе, вие секс правите ли?
- Не, а трябва ли?
image
Трабантче се блъска в Мерцедес. От него изскачат четири мутри.
"-Сега те утрепахме!" - викат те.
"Не е честно!"- казва човека от трабантчето. "Вие сте четирима, а аз съм един!"
"Едната от мутрите казва:"Ето ти двама от моите".
"Пак не е честно! Ние ставаме трима, а вие сте двама!"
"Добре, бе! Ти си отивай, ние ще се оправим!"
image
Учителят по математика на Иванчо решил да се пошегува с целият клас :
-Ученици, който реши следната задача, ще му пиша 6-ца.
"Пътувам в един самолет на 1.600 м. височина, с 565км ч.
В самолета има 195 пътници, 2-ма пилоти, 5 стюардеси, 2.800 кг. багаж, захарта е свършила и 7 пьтници искат кафе! На колко години сьм?"
Настьпва гробна тишина в стаята.
- На 44 - казва Иванчо с леко отегчен глас.
Учителят зяпнал от учудване, защото действително бил на 44 години.
- Ама, как позна бе Иванчо?
- Амчи, много лесно! Имам брат, който е на 22 години и е полу-идиот!

Двама борци в гората.
e-e-e виж каква гора!!!
Къде бе! От тия дървета нищо не виждам
image
Иванчо се прибира вкъщи след училище. Баща му го пита:
- Абе, идиот с идиот, кажи как върви училището?
- Ами тате, то ...
- Кажи бе!
- Мииии ... Имам седем двойки за годината ...
- КОЛКО ?!?!
- Седем ...
Бащата адски сърдит :
- И по какво ти е първата двойка ?
- Ами по френски ...
- Абе, тъпанар с тъпанар, - защо имаш двойка по френски ?
- Ми, тате, учителката каза да напишем четири изречения и да си направим извод.
И аз пиша : " 1. Госпожата по френски ходи с господина по български.
2. Г-жата по френски ходи с господина по математика.
3. Г-жата по френски ходи с господина по информатика.
4. Г-жата по френски ходи и с господина по физическо. "
Бащата казал :
- Сине, тя е курва !
- Ами и аз такъв извод си направих и тя ми написа двойка.
- Айде , прощавам ти за тази двойка.По какво е следващата ?
- Амиии по математика ...
- Що имаш двойка по математика, бе ?
- Тате, оная вика:" Колко е 5 по 6 ?" и аз викам : " 30 "."Ами колко е 6 по 5 ?"
Бащата казал :
- Сине, тя си прави ташаци с тебе !
- И аз така и казах и тя ми написа двойка.
- И тук си бил прав, прощавам ти. По какво е следващата ?
- По география.
- Как така бе?
- Тате, ти знаеш ли къде се намира Африка, бе ?
- Еба ли я?
- Ами и аз така й казах и тя ми написа двойка.
- Добре - прощавам ти. По какво е следващата ?
- По биология.
- Идиот !!! Как успя бе ?
- Тате, даскалицата ни наредила в две редици - едната момичета, а другата момчета.
Момичетата трябва да кажат женски екземпляр, а момчетата - мъжки. И една тъпанарка срещу мене вика :"Муха" и аз викам:"Мухоебец" и даскалката ми написа двойка ...
- Добре, сине, добре. Запазвам хладнокръвие.Казвай за следващата.
- По ЗИП-а по география. Оная вика :"Благоевград, град ли е?" и аз викам :"Не е - село е !" "Е как ще е село, като завършва на -град ?" "Ами госпожо, Козлодуй завършва на -уй, ама не е уй, нали?" и тя ми написа двойка.
- Както и да е сине . Нататък?
- По физическо. Тати оня вика :"Дигнете си единия крак, дигнете си другия крак ..." "Еее, господине, аз на какво да се крепя?" и той ми написа двойка.
- А последната?
- По музика.
Бащата :
- И по музика ли бе дебил !!!!
Иванчо сърдит :
- Тате след шест двойки как се пее, бе …
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: starscheta
Категория: Забавление
Прочетен: 1453031
Постинги: 29
Коментари: 306
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930